Friday, January 14, 2011

Malam Gala Seri Temasek - Akhbar Singapore



Foto TAUFIK A. KADER


14 Jan 2011

SINGAPURA

Pameran perkahwinan mega

MANTAN Presiden Mahkamah Syariah, Ustaz Pasuni Maulan; (dari kanan) diiringi Presiden Pertapis, Haji Hussaini Abdullah; dan Pengarah Urusan MegaXpress, Haji Hamzah Abdullah; kelihatan serius mendengar taklimat daripada Cik Suraya Talib, Pengarah firma Chinta Wedding, mengenai khidmat yang ditawarkan.

Ustaz Pasuni menjadi tetamu terhormat di pameran Perkahwinan & Gaya Hidup Mega dan Eksotika Indonesia anjuran MegaXpress.

Pameran bermula semalam hingga Ahad ini di Singapore Expo itu menampilkan keperluan perkahwinan di bawah satu bumbung.

Terdapat lebih 300 gerai yang menawarkan pelbagai keperluan seperti khidmat andaman, dekorasi, katering, DJ, fotografi, videografi, gubahan, kek, berkat, kad undangan, khidmat kendarat, pakej percutian dan lain-lain untuk bakal mempelai.

Para pengunjung yang berbelanja sekurang-kurangnya $500 di gerai pengantin berpeluang memenangi hadiah pertama berupa pakej berbulan madu dan fotografi di kapal Superstar Virgo bernilai $7,000, hadiah kedua bernilai $699 yang menyediakan khidmat fotografi mobile dan hadiah ketiga bernilai $599 berupa penginapan di Hotel Re!

Antara tarikan pada malam ini ialah penampilan istimewa Mariani dan Rozita Rohaizad.

Erry Putra, One Nation Emcee Show, Bayu Kusumanegara dan Lynn Malik pula bakal beraksi esok malam.

Pada petang Ahad pula, Aesar Mustafa & Caprice bakal membuat persembahan bersama Fatimah M.Y, Junaidah M. Amin, Roslan Yus dan Mahani Mohd.



No comments:

Post a Comment